BAYANGAN WAJAHMU

“Bayangan WajahMu”

Usah lari mengejar bayanganmu
Henti langkah jika kau sedar
Tunduk bersimpuh hadap dirimu
Dirimu adalah bayanganNya…

Jangan tempuh sempadan laisa..
Pasti langkahmu akan tersasar..
Pandanglah alam juga dirimu…
Semua ternyata wajahNya..

Co
Wujudku bayanganMu
Wujudku wajahMu
Wujudku bayanganMu
Wujudku wajahMu

Bukan Aku diriMu
ku sekadar….ceritaMu..
Bukan Aku diriMu
ku sekadar….ceritaMu..

Kau tiada pada sibuta..
Engkau nyata pada yang tahu.
Kau tiada pada sibuta..
Engkau nyata pada yang tahu.

Dibalik mata
kau yg memandangMu,
Hilanglah aku nyata wujudMu..
Dibalik mata
kau yg memandangMu,
Hilanglah aku nyata wujudMu..

Wujudku bayanganMu
Wujudku wajahMu
Wujudku bayanganMu
Wujudku wajahMu

Bukan Aku diriMu
ku sekadar….ceritaMu..
Bukan Aku diriMu
ku sekadar….ceritaMu..

Kau tiada pada sibuta..
Engkau nyata pada yang tahu.
Kau tiada pada sibuta..
Engkau nyata pada yang tahu.

Dibalik mata
kau yg memandangMu,
Hilanglah aku nyata wujudMu..
Dibalik mata
kau yg memandangMu,
Hilanglah aku nyata wujudMu..
Hilanglah aku nyata wujudMu..

~Kredit:Syekh Shukri Al-putati

Diriku dan Telekung Al-Kauthar

Diriku dan Telekung Al-Kauthar
Telekung Cinta Hakiki

  1. Saya Pasang Niat yang pertama-tama kali nak beli telekung ini adalah untuk dapatkan Keredhaan Allah swt.
  2. Memang ada rasa kelainan dalam diri apabila saya meletakkan sesuatu yang Mahal pada diri ini pabila mengadap Allah swt. MESTI link dengan point no 1 tadi la juga..
  3. Sebelum ini saya tak pernah nak buat macam itu..beli telekung mahal (senang cakap)

Mmmmmm…
Atas alasan sepasang telekung saja pun…awat nak mahal ‘bebenor’ nie

……..

……..

Namun apabila saya dah ubah persepsi saya terhadap “value” sepasang telekung ini…”Siapakah yang aku nak mengadap nie..5x wajib setiap hari???…

Saya berubah…

Maka apabila saya nak mempersembahkan diri yg hina (senang citer) kepada sang Pencipta, saya mengadap dengan keadaan kemas dan sempurna dan saya pakai telekung Alkauthar

……..

……..

Ya Allah….

** Tenang dan Selesa
** Seronok ada
** Sedih pun ada
Perasaan bercampur baur hadir dalam diri…..

Apabila kita memberi yang TERBAIK kepada ALLAH SWT..

 

inilah Yanaa dengan Telekung Cinta Hakiki dari TELEKUNG AL KAUTHAR

INSYAALLAH SEGALA YANG BAIK KITA AKAN DAPAT (tak perlu percaya cakap saya ni…buat sahaja..tapi 1 kena ingat niat nak DAPAT Redho Allah)

…….

…….

Banyak je unsur negatif dan bisikan hati saya supaya tak payah beli…
MACAM MACAM ALASAN

……

……

Saya tolak tepi…SAYA BELI JUGAK
Saya nak meletakkan benda yang Mahal pada tempatnya..Saya nak rasai bagaimana???

Alhamdulillah…
Saya dapat jawapannya

4. Telekung untuk kita sebagai wanita ni, boleh dibawa hingga hujung nyawakan..mudah2han ia menjadi saksi / bukti apabila bertemu dengan Allah swt nnt…

………

………

P/s: saya hanya menzahirkan apa yang saya rasai apabila membeli telekung
Al-Kauthar dan dah pakai pun..semoga sahabat2 di luar sana DAPAT merasai pengalaman anda sendiri…..

Sekian

by

YANAA

Annurbiz Online Shop

010 3407769